X
Informacja o cookies
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies
Jesteś w:Home» DKB jako Dystrybutor » DKB - Reklamacje i pozasądowe rozwiązywanie sporów

DKB - Reklamacje i pozasądowe rozwiązywanie sporów

PROCEDURA REKLAMACJI w DKB

I. Reklamacje i pozasądowe rozwiązywanie sporów

1. Poszukującemu ochrony ubezpieczeniowej, Ubezpieczającemu, Ubezpieczonemu lub Uprawnionemu z umowy ubezpieczenia zwanego dalej Klientem, przysługuje, w związku ze świadczonymi usługami przez Brokera Ubezpieczeniowego –Dorota Dziedzic nr zezw. PUNU 228/97 zwanym dalej DKB , prawo do zgłaszania reklamacji do Dolnośląskiej Kancelarii Brokerskiej -Dorota Dziedzic ul. Groszowa 11 lok.3; 58-500 Jelenia Góra w formie wskazanej w „ Informacji dotyczącej procedury składania i rozpatrywania reklamacji ”.

II. Informacja dotycząca procedury składania i rozpatrywania reklamacji:

a) Procedura składania reklamacji.
1. Reklamacja związana ze świadczonymi przez DKB usługami może być złożona przez Poszukującego ochrony ubezpieczeniowej, Ubezpieczającego, Ubezpieczonego lub Uprawnionego z umowy ubezpieczenia w formie:

  • a.elektronicznej – za pośrednictwem lub za pomocą poczty elektronicznej na adres kancelaria@dkbjg.pl;
  • b.pisemnej – osobiście, w siedzibie Kancelarii, albo przesyłką pocztową na następujący adres:
    Dolnośląska Kancelaria Brokerska
    Dorota Dziedzic
    ul. Groszowa 11 lok.3
    58-500 Jelenia Góra
  • c.ustnej – telefonicznie pod numerem telefonu 75 75 34 703 ( dla telefonów stacjonarnych ) lub  603 892 665 ( dla telefonów komórkowych ), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 – 15.00 albo osobiście podczas wizyty Klienta w siedzibie DKB.

b) Procedura rozpatrywania reklamacji .

1. DKB zobowiązana jest rozpatrzyć reklamację i udzielić odpowiedzi bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30dni od dnia otrzymania reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, jeżeli udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie nie jest możliwe, Klient zostanie w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji powiadomiony o przyczynach opóźnienia, okolicznościach podlegających dalszemu wyjaśnianiu oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od daty wpływu reklamacji.

2. DKB zobowiązana jest udzielić odpowiedzi na reklamację w postaci papierowej lub za pomocą innego trwałego nośnika informacji, albo, o ile Klient złożył taki wniosek – pocztą elektroniczną.

3. Klientowi osobie fizycznej, po wyczerpaniu postepowania reklamacyjnego przysługuje prawo do złożenia do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiazywania sporów wniosku o wszczęcie postepowania w związku ze świadczonymi przez DKB usługami.

4. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiazywania sporów w związku ze świadczonymi przez DKB usługami jest Rzecznik Finansowy ( szczegółowe informacje dostępne na stronie internetowej Rzecznika Finansowego https://rf.gov.pl/)

5. Klientowi przysługuje prawo do zgłaszania reklamacji, w zakresie niezwiązanym z udzielaną ochroną ubezpieczeniową brokerowi.

Dorota Dziedzic- Broker Ubezpieczeniowy – właściciel Kancelarii DKB
Nr zezwolenia na prowadzenie działalności brokerskiej : 228/97

Dolnośląska Kancelaria Brokerska
Dorota Dziedzic
ul. Groszowa 11
58-500 Jelenia Góra
e-mail: kancelaria@dkbjg.pl
tel. 603 892 665
tel. 75 7534703
NIP: 611 103 90 66
Regon: 230433399